NIP: 6342805589
KRS: 0000642202
Kapitał zakładowy Spółki:

7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

INCUVO SA

ul.Ligocka 103

40-568 Katowice

info@incuvo.com

Incuvo press kit

Incuvo blog

Wszystkie prawa zastrzeżone © INCUVO SA 2012 - 2021 | Polityka prywatności

Wszystkie prawa zastrzeżone © INCUVO SA 2012 - 2021

INCUVO SA

 

Ligocka 103

Katowice 40-568

 

info@incuvo.com

NIP: 6342805589, KRS: 0000642202

Kapitał zakładowy Spółki: 7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

Polityka prywatności

Incuvo - Debiut na giełdzie NewConnect.

 

Debiut Incuvo na giełdzie NewConnect nastąpił 13 stycznia 2021. Prezentacja spółki do pobrania oraz pełny debiut poniżej. 

 

- prezentacja spółki Incuvo

Strategia Incuvo zakłada rozwój w oparciu o trzy modele biznesowe:

 

1. Pierwszym z nich jest prowadzenie prac na zlecenie w zakresie portowania gier do VR, w modelu tym wydawca otrzymuje wynagrodzenie stałe za realizację poszczególnych etapów prac, a czasami również niewielki udział w zysku ze sprzedaży gier. 

 

 

2. Drugi  zakłada portowanie na zlecenie do VR znanych tytułów, które odniosły sukces na innych platformach, na własny koszt z istotnym udziałem w zyskach. 

 

 

3. Trzeci, docelowy model, opiera się na tworzeniu autorskich produkcji VR po pozyskaniu praw autorskich do rozpoznawalnych uniwersów (np. filmowych, książkowych, czy komiksowych) – w modelu tym Incuvo będzie ponosił całość kosztów produkcji przy wyższym udziale w zyskach ze sprzedaży względem dwóch pozostałych obszarów biznesowych. 

Incuvo - Strategia

RADOMIR KUCHARSKI

 

Radomir Kucharski jest ekspertem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży gier komputerowych, pracował przy takich tytułach jak Medal of Honor: Allied Assault, był współzałożycielem The Farm 51, następnie twórcą i dyrektorem Katowickiego oddziału CI Games.

 

W ostatnich latach założył firmę Spectral Games S.A. gdzie specjalizował się w tworzeniu gier i aplikacji w technologii VR i AR dla największych światowych klientów w tym Mattel (Hotwheels) oraz History Channel (gra oparta na serialu Knightfall – Templariusze).

ANDRZEJ WYCHOWANIEC

 

Andrzej Wychowaniec jest absolwentem Executive MBA sygnowanych przez Porto Business School. Studiował także na Uniwersytecie Śląskim, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i przedsiębiorstwami.

 

Doświadczenie zdobywał pełniąc funkcje menadżerskie w spółkach giełdowych i korporacjach. Od roku 2012 zasiada w zarządach spółek kapitałowych. Od roku 2018 związany z branżą gier VR. Był odpowiedzialny między innymi za produkcję takich gier  jak Layers of Fear VR czy Blair Witch VR. 

Incuvo - Zarząd

INCUVO S.A.

 

ul.Ligocka 103

40-568 Katowice

info@incuvo.com

 

NIP: 6342805589
KRS: 0000642202
Kapitał zakładowy Spółki: 7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

Użytek konsumencki wiodącym na rynku wirtualnej rzeczywistości Od 2020 do 2025 r.


Na rynku wirtualnej rzeczywistości największy udział miał sektor konsumencki (gry i aplikacje rozrywkowe) ze względu na dużą penetrację tego sektora w branży gier. Technologia immersyjna stosowana w grach wirtualnej rzeczywistości wprowadza użytkownika w nowy, ekscytujący świat wirtualny. 


Rynek gier w wirtualnej rzeczywistości


Wielkość światowego rynku gier VR została oszacowana na 11,56 mld USD w 2019 r. i oczekuje się, że w latach 2020-2027 będzie on rósł w tempie 30,2% rocznie. VR poszerzył zakres doświadczeń związanych z grami, dając graczom możliwość wejścia do ich ulubionych gier.


Oczekuje się, że największa siła napędowa rynku gier w wirtualnej rzeczywistości będzie pochodzić z tzw millennials (pokolenia Y). Ich zapotrzebowanie na zaawansowane technologicznie gry będzie wywierać presję na twórcach gier, by częściej stawiali oni na VR i sprostali rosnącym standardom rynku.


Rynek gier VR zapewnia graczom urzekające, wirtualne akcesoria, które poprawiają immersyjne doznania użytkownika. Ciągłe aktualizacje technologii, takich jak śledzenie ruchu, efekty 3D i interaktywna grafika, przyciągają uwagę graczy i napędzają rozwój branży. Użytkownicy zawsze potrzebują nowych, innowacyjnych źródeł rozrywki ze względu na gwałtowny wzrost ich możliwości wydatkowania pieniędzy. Coraz więcej graczy angażuje się w gry wirtualnej rzeczywistości.


Nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę zalety wirtualnej rzeczywistości w grach, że coraz więcej firm zajmujących się grami adaptuje narzędzia VR w miarę wzrostu popytu.

Obecny stan rynku

 

Rynek wirtualnej rzeczywistości jest wyceniany na USD 6.1 miliardów w 2020 roku i według badań ma osiągnąć 20.9 miliardów w 2025 roku. Łatwa dostępność i przystępność cenowa urządzeń VR są kluczowymi czynnikami decydującymi o rosnącej popularności zestawów VR. Prawie co piąty konsument w USA (19%) używał VR w 2020 r. - Co ważniejsze, użytkownicy są zadowoleni z tego doświadczenia. 55% z nich twierdzi, że jest bardzo lub umiarkowanie zadowolonych. 


Uważa się, że pandemia COVID wzmocnieni wzrost rynku VR. Kluczowi gracze działający na tym rynku koncentrują się na zwiększaniu sprzedaży swoich produktów.

Incuvo SA to katowickie studio z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu gier. Spółka powstała w 2012 roku. Przez lata studio zdobyło ugruntowaną pozycję na rynku międzynarodowym.

 

Incuvo przez kilka specjalizowało się w tworzeniu gier komputerowych na urządzenia mobilne i konsole jednak obecnie całkowicie koncentruje się na wirtualnej rzeczywistości – zajmuje się portingiem oraz produkcją gier na urządzenia VR.

 

Firmę tworzy zespół doświadczonych programistów, projektantów, artystów i badaczy naukowych, których motywuje prawdziwa pasja do VR-u. Portowanie odbywa się w modelu work for hire lub na własny koszt studia, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Incuvo zamierza także produkować własne tytułu VR w oparciu o znane IP.

 

Spółka jest twórcą Layers of Fear oraz Blair Witch VR. VR-owa odsłona Blair Witch, która powstała na zlecenie studia Bloober Team, cieszy się dużą popularnością wśród graczy.

 

Obecnie studio tworzy VR-ową wersję gry Green Hell. Projekt survivalowy zadebiutuje na platformach VR w drugim półroczu 2021.

Incuvo

Przeniesiemy Cię do wirtualnej rzeczywistości!

O FIRMIE

PL / EN

PROJEKTY

O NAS

AKTUALNOŚCI

INWESTORZY

KARIERA

BLOG

KONTAKT

PROJEKTY UE