NIP: 6342805589
KRS: 0000642202
Kapitał zakładowy Spółki:

7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

INCUVO SA

ul.Ligocka 103

40-568 Katowice

info@incuvo.com

Incuvo press kit

Incuvo blog

Wszystkie prawa zastrzeżone © INCUVO SA 2012 - 2022 | Polityka prywatności Terms and conditions

Wszystkie prawa zastrzeżone © INCUVO SA 2012 - 2022

INCUVO SA

 

Ligocka 103

Katowice 40-568

 

info@incuvo.com

NIP: 6342805589, KRS: 0000642202

Kapitał zakładowy Spółki: 7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

Polityka prywatności

Incuvo - Debiut na giełdzie NewConnect.

 

Debiut Incuvo na giełdzie NewConnect nastąpił 13 stycznia 2021. Prezentacja spółki do pobrania oraz pełny debiut poniżej. 

 

- prezentacja spółki Incuvo

Strategia Incuvo zakłada rozwój w oparciu o trzy modele biznesowe:

 

1. Pierwszym z nich jest prowadzenie prac na zlecenie w zakresie portowania gier do VR, w modelu tym wydawca otrzymuje wynagrodzenie stałe za realizację poszczególnych etapów prac, a czasami również niewielki udział w zysku ze sprzedaży gier. 

 

 

2. Drugi  zakłada portowanie na zlecenie do VR znanych tytułów, które odniosły sukces na innych platformach, na własny koszt z istotnym udziałem w zyskach. 

 

 

3. Trzeci, docelowy model, opiera się na tworzeniu autorskich produkcji VR po pozyskaniu praw autorskich do rozpoznawalnych uniwersów (np. filmowych, książkowych, czy komiksowych) – w modelu tym Incuvo będzie ponosił całość kosztów produkcji przy wyższym udziale w zyskach ze sprzedaży względem dwóch pozostałych obszarów biznesowych. 

Incuvo - Strategia

ANNA KULCZYŃSKA

 

Anna Kulczyńska od 11 lat jest związana zawodowo z Grupą People Can Fly. W ostatnich latach pełniła funkcję Dyrektora HR w PCF Group odpowiadając za strategię personalną Grupy People Can Fly. We wcześniejszych latach, poza obszarem związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi, była odpowiedzialna za kwestie administracyjne w Grupie. Posiada tytuł Executive Master of Business Administration uzyskany w Akademii Leona Koźmińskiego (2019-2021). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu HR Business Partner w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (2013-2014) oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing w ramach specjalizacji bankowość, ubezpieczenia i rynki kapitałowe (2005-2010).

RADOMIR KUCHARSKI

 

Radomir Kucharski jest ekspertem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży gier komputerowych, pracował przy takich tytułach jak Medal of Honor: Allied Assault, był współzałożycielem The Farm 51, następnie twórcą i dyrektorem Katowickiego oddziału CI Games. W ostatnich latach założył firmę Spectral Games S.A. gdzie specjalizował się w tworzeniu gier i aplikacji w technologii VR i AR dla największych światowych klientów w tym Mattel (Hotwheels) oraz History Channel (gra oparta na serialu Knightfall – Templariusze).

ANDRZEJ WYCHOWANIEC

 

Andrzej Wychowaniec jest absolwentem Executive MBA sygnowanych przez Porto Business School. Studiował także na Uniwersytecie Śląskim, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i przedsiębiorstwami. Doświadczenie zdobywał pełniąc funkcje menadżerskie w spółkach giełdowych i korporacjach. Od roku 2012 zasiada w zarządach spółek kapitałowych. Od roku 2018 związany z branżą gier VR. Był odpowiedzialny między innymi za produkcję takich gier  jak Layers of Fear VR czy Blair Witch VR. 

Incuvo - Zarząd

INCUVO S.A.

 

ul.Ligocka 103

40-568 Katowice

info@incuvo.com

 

NIP: 6342805589
KRS: 0000642202
Kapitał zakładowy Spółki: 7 142 252,50 zł (opłacony w całości)

Rynek gier w wirtualnej rzeczywistości


Wielkość światowego rynku gier VR została oszacowana na 11,56 mld USD w 2019 r. i oczekuje się, że w latach 2020-2027 będzie on rósł w tempie 30,2% rocznie. VR poszerzył zakres doświadczeń związanych z grami, dając graczom możliwość wejścia do ich ulubionych gier.


Oczekuje się, że największa siła napędowa rynku gier w wirtualnej rzeczywistości będzie pochodzić z tzw millennials (pokolenia Y). Ich zapotrzebowanie na zaawansowane technologicznie gry będzie wywierać presję na twórcach gier, by częściej stawiali oni na VR i sprostali rosnącym standardom rynku.


Rynek gier VR zapewnia graczom urzekające, wirtualne akcesoria, które poprawiają immersyjne doznania użytkownika. Ciągłe aktualizacje technologii, takich jak śledzenie ruchu, efekty 3D i interaktywna grafika, przyciągają uwagę graczy i napędzają rozwój branży. Użytkownicy zawsze potrzebują nowych, innowacyjnych źródeł rozrywki ze względu na gwałtowny wzrost ich możliwości wydatkowania pieniędzy. Coraz więcej graczy angażuje się w gry wirtualnej rzeczywistości.


Nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę zalety wirtualnej rzeczywistości w grach, że coraz więcej firm zajmujących się grami adaptuje narzędzia VR w miarę wzrostu popytu.

Użytek konsumencki wiodącym na rynku wirtualnej rzeczywistości Od 2020 do 2025 r.


Na rynku wirtualnej rzeczywistości największy udział miał sektor konsumencki (gry i aplikacje rozrywkowe) ze względu na dużą penetrację tego sektora w branży gier. Technologia immersyjna stosowana w grach wirtualnej rzeczywistości wprowadza użytkownika w nowy, ekscytujący świat wirtualny. 

Incuvo SA to katowickie studio z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu gier. Spółka powstała w 2012 roku. Przez lata studio zdobyło ugruntowaną pozycję na rynku międzynarodowym.

 

Incuvo przez kilka specjalizowało się w tworzeniu gier komputerowych na urządzenia mobilne i konsole jednak obecnie całkowicie koncentruje się na wirtualnej rzeczywistości – zajmuje się portingiem oraz produkcją gier na urządzenia VR.

 

Firmę tworzy zespół doświadczonych programistów, projektantów, artystów i badaczy naukowych, których motywuje prawdziwa pasja do VR-u. Portowanie odbywa się w modelu work for hire lub na własny koszt studia, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Incuvo zamierza także produkować własne tytułu VR w oparciu o znane IP.

 

Spółka jest twórcą Layers of Fear oraz Blair Witch VR. VR-owa odsłona Blair Witch, która powstała na zlecenie studia Bloober Team, cieszy się dużą popularnością wśród graczy.

 

Obecnie studio tworzy VR-ową wersję gry Green Hell. Projekt survivalowy zadebiutuje na platformach VR w drugim półroczu 2021.

Incuvo

Przeniesiemy Cię do wirtualnej rzeczywistości!

O FIRMIE

PL / EN

PROJEKTY

O NAS

AKTUALNOŚCI

INWESTORZY

KARIERA

BLOG

KONTAKT

PROJEKTY UE